Hit men inte längre

2010-08-04 @ 12:30:28

Närbild på snedden.

Jag målar och det går bra. Det kan bli bland det bästa jag någonsin målat innan, på riktigt. Och även om det inte skulle bli så så är det ändå så roligt med känns känslan mitt inne i måleriet. Nu väntar jag på att färg ska torka och sedan jag har tre, fyra eller fem timmar kvar, vad jag vet, får la se hur det går nu hädanefter.

Och sen då, även om nu skulle bli paniknöjd så kan jag har världens skummaste smak så ni tänker "eh, var det bra?", jag vet inte. Men sist jag målade och blev nöjd och en lärd person uttalade sig var det ju "sånt som teknikare gör", motivet alltså. Ja, är fortfarande lite bitter för det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0