Intressant dag

2010-08-06 @ 10:16:58

Jag och Lollo gjorde viktiga bankärenden igår.

Det var en väldigt spännande idag. Det var möten och ärenden och ditten och datten och efter drygt halva dagen hade jag skrattat så mycket så jag kände mig som ett barn som lekt hela dagen men glömt att vila på matten så jag var helt utslagen. Vilket är lite tråkigt med tanke på prestationerna, men den statistiken ordnar vi till idag!

I övrigt så har jag en välkommen sovmorgon så sweet lord, jag börjar inte förän 11:30 idag! Men det är mest bara bra, jag vaknade med brutalt ont i halsen och då kan en kort arbetsdag vara bra. Nedräkningen börjar också, från och med klockan 18:00 är jag ledig i 234 timmar om jag räknat rätt. GÖTTANS! (En veckas semester).

Vi hann med en sväng ute igår också. Det var världens sjukaste kö och hur mycket folk som helst så vi gick hem vid halv ett, Lollo längtade efter morgonkaffet och jag efter sängen så just där och då samlade vi mer tantpoäng. Såatteh, men men, då då. Annars, på västfronten intet nytt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0