Morgonstund

2010-08-07 @ 12:17:06

Närbild på nästa tavla. Oooh, men den är skitful nu. Fast den ska bli fin.

 

Godmorgon säger jag och sneglar på klockan, 12:14. Hur gick detta till? Jag kom hem efter jobbet igår, kikade på film, målade och tänkte omvartannat. Sedan vid 23:nånting gick jag och la mig och somnade på stört. Trött kan tänkas? Ja! Men det är gött. En hel kväll hemma och sedan bara brutaltsova.

 

Fast jag hade mängder med missade samtal sedan inatt, tror jag. Vid 06:00 vaknade jag och såg det. Men lika gärna som det kan ha stått "1 missat samtal" kan det har stått "6 missade samtal". Man kan inte lita på den där Yohanna när hon är nyvaken.


Kommentarer
Postat av: Saga

Jag tycker att du har en asgrym blogg! Har du ork så slå även ett öga på min :D.

2011-05-08 @ 12:45:37
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0