Mysig lördag

2010-08-08 @ 11:44:27

Margarita med mozaerlla på & vitlökssås, det enda rätta från DS om du frågar mig.

 

Mitt hatt den har tre kanter, tre kanter har min hatt, la la la


http://www.sli.se/prodimages/36/image/SWE%5CV7271brollopsfotografen.jpg

Bröllopsfotografen. Inte lika bra som Smala Sussie men Kjell Begqvist är ju helt underbar!


Jag satte igång med måleriet igår och då ringde Pettan. Hon satt hemma och virkade och kunde lika gärna virka här tyckte hon, och det tyckte jag med. Så vi tjöjtade, pysslade med vårat och hade lite qualitytime. Sedan kom Lollo och vi pratade ännu mer. Beställde upp pizza, åt, dog en stund på grund av mättnad och sedan for Pettanovic hem.

Sen så då gick jag och Lollon och hyrde Bröllopsfotografen, kilade hem till henne, tittade på den och gick ut en sväng sen. Inte alls lika panikmycket folk i torsdags, men det var kul ändå! Fast vi gick hem tidigare än 02:00, kändes bra av någon anledning.

Och jo! Som jag drömde inatt! Jag drömde bland annat att hela min underarm var uppsnittat. Alltså inte the emoway med raklblad utan det hade bara hänt en olycka, och jag fick sy ihop det själv? Sedan sprack det upp igen så man såg rätt in i allt och i min underarm hade jag små revben :') Sedan vaknade jag. Nu är det söndag och morgonkaffe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0