Supertavlan

2010-08-05 @ 00:06:35

Nu är jag klar, som synes! Den är dock osignerad än ska få lite mer pyssel. Men för nu får ni nöja er med en dålig bild, är kasst ljus i lägenheten nattetid så jag fixar bättre imorgon. Hursom, akryl, 50x50. Bild tagen utan blixt och jag lovar, den är finare IRL!

 

Bild tagen med blixt. Vad var då så speciellt med tavlan? Jo, jag märkte själv när jag målade att det går ju faktiskt framåt och det är jag himla glad över. Nu tänker jag nog inte att jag ska låta bli att måla, förmodligen blir det att måla mer. Jag är sketanöjd!

 

Så är det en tjock härlig kant på tavlan också, det gillar vi!

 

Och slutligen, Yohanna 22 år målar med fötterna..

 

.. och händerna.

Kommentarer
Postat av: Maddis

Den är jättefin!

2010-08-07 @ 22:07:30
URL: http://sindrobe.se
Postat av: Lena

Du är ju så härligt duktig! Funderar på om jag skall köpa lite färg och kladda ner lite från min virrhjärna=) Inte för att jag kan men det blir nog abstrakt konst i vart fall. Det är ett som är säkert=)

Kram i massor.

2010-08-09 @ 07:58:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0