Suprise!

2010-08-04 @ 22:55:57

Vid en fontän någonstans vid fontänen i Skövde, kaffepaus.

Jag tog en paus i målandet tidigare idag. Först langade jag blomjord till Rikard och sedan mötte jag upp Pettan, Lollo kom såsmåningom och gjorde oss sällskap. Vi gick, brudiga är vi alla tre, till Twilfit och köpte en bh. Varför bloggar jag om det? Jo, ibland blir man förvånad. Jag trodde att jag hade en viss storlek så jag har kört på det. Men icket, jag skulle ha 10 cm mindre och en kupa större. Whatta liksom? Lollo blev lika förvånad.

Så nu har jag, 22 år senare, en bh i rätt storlek och det är ett litet kliv för mänskligheten (knappt nämnvärt ens) men ett stort steg för mig. Eller ja, mina behag, som vi kan kalla dem. De sitter liksom på plats där de ska på rätt sätt. Det känns.. ovant, men kul!

Men nu mina kära vänner ska jag fortsätta måla, snart klar! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0